Men se så flitens lampa plötsligt lyser på bloggfronten!
Det är så jag själv blir imponerad.

Ville mest kika in här lite snabbt när jag ändå har lite dötid på tåget och tacka alla för så himla fin feedback på min bakning de senaste dagarna.

Började hobbybaka lite smått igen ett par veckor sedan och nu helt plötsligt har jag beställt en massa nödvändig utrustning och tar emot beställningar till allt från födelsedagar, avslutningar, dop till bröllop (?!) Så coolt.
Men det som är ännu mer coolt och värmer mest är ändå alla fina ord!
Alla "mmm", "vem är du?", "du är helt sjuk Julia" och "byt jobb!".
Typ, ni behöver inte överdriva. Ligger snart inne med världens hybris. I'm good, but not that good. Hursomhelst- jättetack!
Älskar det faktum att jag känner att jag behöver en kalender också helt plötsligt! Så att man inte lovar bort en tårtis och snoozar bort den liksom.

Nåväl, har snittat några ynka timmars sömn/natt nu ett tag så drar inte ut på detta inlägg mer än nödvändigt för då kan det bli mycket rörigt här (rörigare än vanligt that is).
Slänger därför istället in ett par bilder på senaste baket (från inatt) som jag bjöd mina fina kollegor på idag och sen vill jag bara hem och entlediga mig själv från livet. Tänker hoppa i pyjamasen, värma lite cashewmjölk med kanel och kardemumma och somna gott till en julfilm! 

 

 
Praliner on the outside...
 
 
Och pralin on the inside!
 
 

Bless ☮

 

Kommentera

Publiceras ej