Det har flyttat in ett uppsjö av ätbart dekorationspyssel i skåpen härhemma, för att inte tala om alla rester i kyl och frys...(Ganska tacksamt att bo med mig ändå kan jag tycka).
Så idag, efter en hel dag av äventyr med hela min älskade flock drog jag fram en av browniebottnarna som blivit över från tårtorna och så slängde jag på lite av varje jag hittade i mina gömmor: dulce de leche, salta jordnötter, chokladknappar, krossade chokladkex och marshmallows. Sen räckte det med 5 minuter i ugnen så hade vi en helt fantastiskt god variant på S'moreskaka extra allt. Det var ju trots allt internationella S'mores dagen häromdagen om ni missat det.
 
 
 
 
 
 
 
Varför ser en halväten kaka alltid tusen gånger godare ut?
 
 
For the love of chocolate ☮ 
 
 

1 kommentarer

Nikki

20 Aug 2016 12:49

Hej, underbara tårtor! Håller du till i Helsingborg? Tar du emot beställningar? :D Maila mig gärna!

Svar: Tack snälla! 🙏🏽 Jag finns i Helsingborg (Mörarp) och tar emot beställningar :)
Julki

Kommentera

Publiceras ej