Idag fyller min bästa vän och syster år- grattis Niunia!
 
Därför passade vi på att överraska henne imorse. Hon ska ha kalas först om två veckor och jag ska då göra en tårta med inspiration av hennes favoritkaka (vår favoritkaka till och med, soulmates som vi är).
Därför förväntade hon sig inte alls någon tårta eller ståhej imorse, speciellt inte eftersom hon åkte iväg och åt med sin man igårkväll och kom hem och möttes av en soffliggande Julki framför datorn och danska versionen av Paradise Hotel (jag är nästan flytande på danska nu, bara en parentes).
Men under tiden hon var borta svängde jag faktiskt ihop en tårta i största hemlighet som jag sedan fick gömma längst ner i kylen. Var bombis på att hon skulle börja rota omkring och organisera i kylen när hon kom hem (som en sann Wawer) och få syn på den men trots att hon öppnade kylen flera gånger fick hon inte syn på den rosa lilla saken gömd längst ner bakom en barrikad av mjölk och creme fraiche. 
Så imorse klev vi upp tidigt och sjöng och åt tårta till frukost. Sedan kom mamma med räkbomber så vi fick i oss lite vettig frukost också och nu myser vi allihop i riktig koma, pratar gamla minnen och vrider oss i skratt- ÄLSKAR dessa människor över allt!
Iallafall så har ni tårtan här nedan, den smakade verkligen som en dröm! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blow out the candles, wish away- you are the superstar of the day ☮ 
 
 

Kommentera

Publiceras ej